بازاریابی تضمینی با چاپ جعبه افست و کرافت
نوشته شده توسط : ali

 بسیاری از ما هنوز از این واقعیت آگاهی نداریم که جعبه های چاپی سفارشی برای کسب و کار ما چقدر مهم هستند. اگر می خواهید در مورد تعریف جعبه های چاپی سفارشی صحبت کنید ، می توان آنها را به عنوان جعبه های سفارشی ساده با چاپ افست با کیفیت روی آنها تعریف کرد. تفاوت اصلی آنها با جعبه های خالی استفاده از چاپ افست است. گاهی اوقات آنها را جعبه های سفارشی محصولات نیز می نامند و استفاده روزمره آنها خصوصاً در ایالات متحده آمریکا و کانادا روز به روز افزایش می یابد.

جعبه های سفارشی

بسیاری از تجار موفق و باهوش در حال حاضر از آنها برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند. برای مشاغل کوچک و تازه تاسیس استفاده از این جعبه ها از اهمیت زیادی برخوردار است. اجازه دهید ما برخی از حقایق را با این توضیح که چگونه می توانید با استفاده از این جعبه های چاپ شده برای بسته بندی وسایل خود ، منفعت کسب کنید ، به اشتراک بگذاریم

 customized boxes

اهمیت بسته بندی چاپی سفارشی
در زیر مواردی ذکر شده است که اهمیت جعبه های چاپی و چاپ جعبه افست را برای برند شما نشان می دهد. همچنین شما میتوانید برای مشاهده نمونه کارهای رقابتی ما با قیمت ارزان و تولید فوری به صفحه چاپ جعبه افست مراجعه نمایید.

افزایش آگاهی از برند
بسیاری از شرکت ها از چاپ رنگارنگ بر روی جعبه های محصول خود به همراه آرم شرکت خود که روی آن قرار گرفته است استفاده می کنند. این روش معروف بازاریابی دیجیتال است. برای محصول شما ، بسته بندی شما می تواند تأثیر خوب و طولانی مدت بر خریدار ایجاد کند. معمولاً آرم شرکت شما برای تبلیغات برند شما نقش برجسته یا نقش بسته است.

قابلیت استفاده مجدد

عامل استفاده مجدد نیز مهم است که این جعبه ها را در مقایسه با کالاهای موجود یا جعبه های خالی خاص می کند. معمولاً برای تهیه این جعبه ها که از نظر محیط زیست نیز سازگار هستند ، از مقوا ، کرافت یا مواد بازیافتی یا راه راه استفاده می شود. پس از تهیه جعبه های ساده ، از تکنیک های چاپ افست بر روی این جعبه ها استفاده می شود تا  جذاب و متفاوت باشد. این جعبه ها اکثراً قابل استفاده هستند و در مقابل بسته بندی های پلاستیکی که آنها را خاص و شایسته می کند ، سازگار با محیط زیست هستند.

 

ارزان قیمت


اکثر مردم فکر می کنند جعبه های سفارشی با چاپ افست در مقایسه با بسته بندی سفید ، سفید یا ساده  بسیار گران هستند. آنها فقط کمی گرانتر از جعبه های ساده یا خالی هستند اما مزایای بسیاری نسبت به بسته بندی ساده دارند. این یک دوره رقابت است ، بنابراین بسیاری از شرکت های چاپی بسته بندی و چاپ سفارشی در ایالات متحده آمریکا این چاپ افست را روی جعبه ها با قیمت رقابتی بازار ارائه می دهند ، بنابراین لازم نیست نگران این موضوع باشید.

 solutions for packaging

پشتیبانی رایگان از طراحی و حمل و نقل

 

اگر ایده هنری ندارید نگران نباشید زیرا امروزه همه شرکت های چاپ افست در ایالات متحده آمریکا و کانادا و اروپا تا اسیا حتی ایران از طراحی رایگان پشتیبانی محصول شما استفاده می کنند. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید از حمل و نقل کاملا رایگان در سراسر جهان بهره مند شوید. در اکثر شرکت ها حداقل سفارش از 100 مورد شروع می شود که معامله خوبی است حتی اگر صاحب مشاغل کوچکی باشید.

 

بنابراین ، اگر هنوز به تکنیک های قدیمی چاپ جعبه های خود اعتماد دارید ، باید چاپ  افست را روی این جعبه ها امتحان کنید تا فوق العاده به نظر برسند. این روش باعث رشد تجارت و ارزش محصول شما در نظر مشتری می شود.





:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: